arrow_upward

Zoek kantoorruimte in heel Nederland

arrow_drop_up

Business center te huur op Markerkant 13-10, 1314 AP Almere

Meer informatie
info
Waar worden je persoonlijke gegevens voor gebruikt?
Order form shadow
Dit kantoor bekijken?
Dit kantoor bekijken?close
event
Order form shadow
Stel een vraag aan de eigenaar
Stel een vraag aan de eigenaarclose
Order form shadow
Markerkant 13-10
1314 AP Almere
Oppervlakte
24 - 200 m²
VergaderruimtesKantine
ParkeergelegenheidCatering
Beveiliging & alarmLounge / wachtruimte
Air-conditioningMagazijn / opslagruimtes
SchoonmaakBreedband internet
TelefoonsysteemIT ondersteuning
TelefoonbeantwoordingReceptiediensten
24 uur per dag toegangVirtueel kantoor
KopieermachineMeeting Rooms
Kitchenette / koffieruimte

Full-service business center in Almere

Ben je ondernemer en wil je werken vanuit een bedrijfsverzamelgebouw waar alle faciliteiten aanwezig zijn die je maar wenst? Bij Element Offices Almere ben je zeker van een professionele, gastvrije en full-service werkomgeving.

Element Offices Almere biedt de startende ondernemer de mogelijkheid om tegen een zeer aantrekkelijke prijs een kantoorruimte te huren. Als startende ondernemer krijgt u bij Element Offices Almere de eerste 3 jaar een korting:

- Het eerste jaar: € 45,00 / m2 per jaar
- Het tweede jaar: € 30,00 / m2 per jaar
- Het derde jaar: € 10,00 / m2 per jaar

Markerkant is een centraal in Almere Stad gelegen bedrijventerrein. Nabij het stadswinkelcentrum van Almere Stad maar ook op nog geen 4 kilometer van belangrijke snelwegen naar Amsterdam, Utrecht en Lelystad.

Element Offices ontvang jouw gasten bij de receptie. Vervolgens laat onze vriendelijke receptioniste je weten dat jouw afspraak is gearriveerd. Rond je werkzaamheden af en haal je bezoek op in onze representatieve ontvangstruimte. Neem je afspraak mee naar jouw eigen kantoorruimte of kies voor een van onze inspirerende vergaderruimtes.

Welke faciliteiten zijn aanwezig bij Element Offices Utrecht?

  • 24/7 toegankelijk
  • Hoogwaardige ICT-infrastructuur met glasvezelverbinding
  • Bekabeling aanwezig voor IP-telefonie, (virtueel LAN) netwerk, fax2email en printer
  • Regelbare klimaatbeheersing per unit & airconditioning
  • Uitstekende service dankzij onze bemande receptie, locatiemanager en IT-beheerder
  • Bedrijfsrestaurant met divers aanbod
  • Aanwezigheid van een kopieermachine
  • Start direct met werken dankzij Plug&Play
  • Vergaderruimte
  • Optie to gemeubileerd kantoor

Elke vestiging van Element Offices heeft een eigen locatiemanager. Deze helpt met het vinden van een geschikte kantoorruimte. De units zijn flexibel in te delen en zodoende vinden wij voor elke onderneming een passende oplossing. Daarnaast is de locatiemanager het aanspreekpunt voor al jouw vragen.

 

 

 

email
Interesse? Ontvang gratis informatie over deze locatie

Ontvang vrijblijvend een e-mail met de contactinformatie van de verhuurder. Klik op onderstaande button en vul het contactformulier in.

Locatie

Vergelijkbare business centers