arrow_upward

Zoek kantoorruimte in heel Nederland

Localsites

Nieuwe MatchOffice website

18
apr
2017
Arthur Buijs
Een verbeterde interface, een eenduidige huisstijl en nieuwe features voor aanbieders, zijn een aantal van de spannende upgrades die dit jaar voor MatchOffice.com staan gepland.

Op de nieuwe website van MatchOffice wordt het eenvoudiger om te adverteren, huren en leads te creëren.

 

In 2017 introduceert MatchOffice haart nieuwe website MatchOffice.com met een modern en gebruiksvriendelijk design. In 2016 werd dit design al toegepast op de lokale websites in Denemarken, Zweden, Noorwegen, Spanje, Polen en Finland, maar in 2017 wordt de gehele upgrade voltooid.

 

“Op ons international platform MatchOffice.com kunnen onze partners hun beheerde kantoren aanbieden met behulp van onze moderne, gebruiksvriendelijke interface,” zegt Jakob Dalhoff, CEO van MatchOffice.

 

“Met een hogere fotokwaliteit, een versoepelde user experience en verbeterde zoekfuncties, zal de site betere leads genereren voor onze partners.”

 

Op de nieuwe site kunnen gebruikers zoeken op stad, gebied, straatnaam, adres of naam van het gebouw, om een beheerd kantoor te vinden die overeenkomt met hun specieke wensen en eisen.

 

Makkelijker klikken

 

Het doel van de nieuwe website is om een meer persoonlijke en gebruiksvriendelijke omgeving te creëren. 

 

“We streven ernaar om onze klantenservice te verbeteren. Daarom hebben we een chatfunctie geïmplementeerd en kunnen klanten contact opnemen via een lokaal telefoonnummer en e-mailadres. We vinden het belangrijk dat onze gebruikers onze aanwezigheid merken, daarom tonen we bijvoorbeeld ook al onze werknemers op de site,” zegt Jakob.

 

Naast deze verbeteringen aan het user interface, hoopt MatchOffice in 2017 een nieuwe admin site te lanceren, waarmee aanbieders eenvoudiger locaties kunnen aanmaken en content kunnen updaten.

 

De site geeft hen ook toegang tot onze virtuele rondleidingen, een manier om video content te uploaden waardoor gebruikers een betere indruk van de kantoren krijgen en contact informatie toegankelijker wordt.

 

Nieuwe website, nieuwe gezichten

 

Om dit allemaal mogelijk te maken, hebben we nieuwe mensen aangenomen die aan de website werken, evenals nieuwe werknemers voor onze lokale websites, om het contact onze wereldwijde klanten zo makkelijk en prettig mogelijk te maken.

 

Met onze Finse, Zweedse, Duitse en Nederlandse werknemers kunnen we betere service bieden in de klant zijn eigen taal. Dit is onderdeel van ons voortdurende uitbreidingsprogramma, waarmee we blijven zoeken naar nieuwe werknemers met specieke talenskills.

 

Caroline Nelson, onze UX/UI designer, zal met het team samenwerken om MatchOffice.com tot leven te brengen. “Het is een voortdurende uitdaging om onze user interface te optimaliseren om het aantal leads en conversies te vergroten. Toch zullen we uiteindelijk meer waarde creëren voor onze gebruikers, klanten en onze eigen business,” voorspelt ze.

 

“Hiervoor moet ik voortdurend analyseren hoe onze gebruikers zich gedragen op onze website, door gebruik te maken van diverse testfuncties. Dit is mijn belangrijkste focus voor dit jaar. Ik probeer ook onze website zo veel mogelijk smartphone-vriendelijk te maken. Deze technologie ontwikkelt zich razendsnel, maar wordt voor onze gebruikers steeds belangrijker.”

 

Waarom de nieuwe upgrade?

 

“We hebben deze upgrade doorgevoerd om zoveel mogelijk waarde te creëren voor onze bezoekers – en zodat ze zo eenvoudig en prettig mogelijk hun nieuwe beheerde kantoorruimte vinden,” stelt CEO Jakob Dalhoff.

 

“Op die manier vergroten we de kans dat ze in hun verdere zoektocht onze site blijven gebruiken. Onze business partners profiteren doordat ze meer en betere leads ontvangen.”

 

“De nieuwe site is gebruiksvriendelijker, heeft een aansprekender design, betere functionaliteiten en creëert een betere algemene gebruikservaring. Het zorgt ervoor dat we onze beheerde kantoren op een betere en efficiëntere manier kunnen laten zien.”

 

<< Bekijk al het nieuws