arrow_upward

Zoek kantoorruimte in heel Nederland

De geschiedenis van MatchOffice

MatchOffice werd opgericht in 2008 als zusterbedrijf van vastgoedbedrijf DN Erhverv A/S en kantoorhotelportal MatchOffice ApS.

Het idee achter MatchOffice was om een landelijke portal te maken om alle leegstaande bedrijfspanden op één plek te verzamelen. Tegelijkertijd wilden we de huur en verhuur van bedrijfsruimtes transparanter en simpeler maken. Dit helpt zowel huurders als verhuurders: een grote marktplaats waar zowel huurders als verhuurders snel en makkelijk met elkaar in contact komen.

Bedrijven die op zoek zijn naar het grootste aanbod beschikbare bedrijfsruimtes vinden bij MatchOffice wat ze zoeken. Voor verhuurders bieden wij doelgerichte marketing met maximale online zichtbaarheid.

 

Geschiedenis

2016:

In 2016 startten we met een nieuw bestuur, bestaande uit leden van drie gerenommeerde Deense bedrijven. Hiermee proberen we onze internationale ontwikkeling en ons merk te verbeteren. Daarnaast lanceerden we onze nieuwe Nederlandse website, waardoor Nederlandse bezoekers kunnen profiteren van onze nieuwste functionaliteiten.

We verkregen een Google certificaat dat ons in staat stelt om 'virtual tours' van huurlocaties te tonen in Google Street View. Later in 2016 ontwikkelden we samen met Walkinto.in een feature waarmee het mogelijk is onze virtual tours in virtual reality te verkennen.

Medio 2016 huurden we een kantoor in Finland en namen we een full-time werknemer aan voor de Finse markt. Haar aanwezigheid zorgt ervoor dat we onze klanten in Finland beter kunnen bedienen en meer waarde voor ze kunnen creëren. Aan het eind van 2016 opende MatchOffice tevens een nieuwe afdeling in Lviv in Oekraïne, waar een team van vijf IT ontwikkelaars en andere medewerkers ons online platform verder ontwikkelen en optimaliseren.

2015:

In begin 2015 lanceren we een moderne, digitale versie van het magazine 'Nine to Five', waarmee we hun voormalige printeditie vervangen. Het Deense magazine wordt verstuurd naar al onze Deense gebruikers, partners en aandeelhouders en bereikt een groot publiek.

Aan het begin van het jaar richt MatchOffice ook een Noors team op met een zelfstandige afdeling, net als in Finland, Spanje en Polen.

2014:

In mei lanceert MatchOffice een modern ontwerp voor de website. In de maanden daarna werken we aan de optimalisering van de website.

In augustus verwelkomen we Franse statisticus Arthur Katossky. Hij schrijft zijn proefschrift bij MatchOffice.

Vanwege organisatorische veranderingen en uitbreiding verhuist MatchOffice.dk naar een nieuw kantoor in de Kopenhagense wijk Østerbro. Dit nieuwe moderne pand maakt het mogelijk om gebruik te maken van innotieve en agile projectmanagementmethoden zoals Scrum. Het dak van het kantoor maakt deel uit van een stadspark en bevat een moestuin, kippen en vier bijenkorven.

2013:

MatchOffice richt een Zweedse nv op, samen met de website Lokalebasen.se. Het Zweedse bestuur bestaat uit Peter Wittsten, Viktor Kjellström en Jakob Dalhoff.

Het aantal jaarlijkse verhuren stijgt in 2013 tot 768 en het aantal bezoekers per maand tot 66.000

2012:

Aan het begin van het jaar publiceren we het eerste nummer van het magazine 'Nine to Five', met daarin de 'Local Guide' waarin verhuurders hun objecten kunnen tonen aan een relevante en gemotiveerde doelgroep. Het magazine wordt verspreid onder 30.000 zakelijke kantoren in Groot-Kopenhagen.

Lokalebasen.dk wordt partner met Copenhagen Capacity en staat op de jaarlijkse MIPIM-beurs in Cannes.

Het jaarlijkse aantal verhuren stijgt in 2012 tot 707 en het aantal bezoekers per maand tot 60.000.

2011:

Lokalebasen.dk toont onder andere het energielabel, zodat huurders het energieverbruik van beschikbare panden kunnen zien. Intussen is de website CO2-neutraal.

Het aantal jaarlijkseverhuren stijgt in 2011 tot 562 en het aantal bezoekers per maand tot 55.000.

2010:

Lokalebasen.dk wordt een naamloze vennootschap en krijgt een professioneel bestuur bestaande uit Lars Heilesen, Tomas W. Færch en Jacob Dalhoff, de CEO van Lokalebasen.

Gedurende het jaar groeit het aantal verhuren tot 278 en het aantal bezoekers per maand tot 40.000.

2009: Op 1 februari wordt Lokalebasen.dk gelanceerd en de eerste verhuurders adverteren op de website.Tijdens de herfst beginnen de eerste huurcontracten te worden gesloten.
2008: Lokalebasen.dk wordt opgericht en we beginnen met het ontwikkelen van het platform.

« Terug